سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کار بیست

کل بازدیدها : 35037 (::) بازدیدهای امروز : 0 (::) بازدیدهای دیروز : 6

[ خانه ::پارسی بلاگ :: پست الکترونیک :: شناسنامه ]

اوقات شرعی

برترین خرد، شناخت آدمی به خویش است . هرکه خود را شناخت، خرد ورزید و هرکه نشناخت گمراه شد . [امام علی علیه السلام]

vدرباره خودم v

کار بیست

سعید

vلوگوی وبلاگ v

کار بیست

vلینک دوستان v

حسام سرا
گل آقا
کامپیوتر
ایران برتر
بزرگسالان ممنوع
یه شب مهتاب
دختر پاییزی
تک رز آبی

vلوگوی وبلاگ دوستان v


vمطالب قبلی v

تابستان 1386

vوضعیت من در یاهو v

یــــاهـو

vآهنگ وبلاگ v

vاشتراک در خبرنامه v

 

 هنگام کار با رایانه، بیشتر پلک بزنید

استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: هنگام کار با رایانه ناخودآگاه حالت خیرگی برای فرد پیش می‌آید و بدون آنکه خود بخواهد کمتر پلک می‌زند که برای جلوگیری از خشکی چشم و سوزش هنگام کار با رایانه باید بیشتر پلک زد.


هلندی‌ها در آزمایشگاه گوشت تولید می‌کنند

پژوهشگران هلندی قصد دارد با هدف سیر کردن شکم میلیونها انسان، بدون نیاز به پرورش و کشتار دام در محیط آزمایشگاه گوشت تولید کنند. به گزارش پایگاه اینترنتی رویترز، برنارد رولن استاد علوم دامپزشکی در دانشگاه اوترخت گفت "ما می‌خواهیم بی‌آنکه ناچار به کشتار دام باشیم گوشت تهیه کنیم." هرچند این طرح در مراحل اولیه قرار دارد اما قرار است جایگزین روش تهیه گوشت از دام شود که در این صورت، دیگر نیازی به پرورش دام، حمل و نقل، استفاده از زمین و انتشار گاز متان که همه اینها به محیط زیست آسیب می‌رساند نخواهد بود.

<**ادامه مطلب...**>

گوگل تهدید به تعطیلی Gmail کرد

فاوانیوز: سایت خبری Spiegel اعلام کرد: گوگل تهدید کرده است که در صورت تصویب قانون جدید نظارت بر اینترنت، بخش آلمانی سرویس Gmail را تعطیل خواهد کرد.

به گزارش فاوانیوز، قانون جدید که در صورت تصویب از آغاز سال 2008 میلادی به اجرا گذاشته می‌شود، به دولت آلمان اجازه می‌دهد تا اطلاعات ثبت شده اینترنتی و SMSهای شهروندان خود را به مدت شش ماه ذخیره کند.
"پیتر فلیشر" یکی ازمسئولان گوگل در آلمان گفت: این قانون شدیدا علیه حریم خصوصی شهروندان بوده و همچنین برخلاف سیاست Gmail در ارائه حساب به افراد ناشناس است.


 


¤ نویسنده: سعید
86/4/16 ساعت 1:49 صبح
نظرات دیگران ()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ