سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کار بیست

کل بازدیدها : 35050 (::) بازدیدهای امروز : 13 (::) بازدیدهای دیروز : 6

[ خانه ::پارسی بلاگ :: پست الکترونیک :: شناسنامه ]

اوقات شرعی

خداوند ـ عزّوجلّ ـ می فرماید : «ای محمّد! اگر آفریدگان به ساخته های شگفت من می نگریستند، جزمرا نمی پرستیدند و اگر شیرینی یاد مرا در دل هایشان می چشیدند، ملازم درگاه من می شدند و اگر به ظرائف نیکی های من می نگریستند، به چیزی جز من نمی پرداختند» . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]

vدرباره خودم v

کار بیست

سعید

vلوگوی وبلاگ v

کار بیست

vلینک دوستان v

حسام سرا
گل آقا
کامپیوتر
ایران برتر
بزرگسالان ممنوع
یه شب مهتاب
دختر پاییزی
تک رز آبی

vلوگوی وبلاگ دوستان v


vمطالب قبلی v

تابستان 1386

vوضعیت من در یاهو v

یــــاهـو

vآهنگ وبلاگ v

vاشتراک در خبرنامه v

 

"مدار صفر درجه" متفاوت‌ترین سریال تلویزیون

مجموعه تلویزیونی "مدار صفر درجه" به کارگردان حسن فتحی را به جهت شکستن بسیاری از خطوط قرمز پخش می‌توان متفاوت‌ترین سریال شبکه یک سیما دانست. این ویژگی حاصل اعتماد به هنرمند است و جذب مخاطبان را در پی دارد.
به گزارش خبرنگار مهر، داستان مجموعه درباره یک دانشجوی جوان ایرانی به نام حبیب است که برای ادامه تحصیل در رشته فلسفه با دریافت بورسیه تحصیلی به کشور فرانسه اعزام می‌شود و در آنجا به یک دختر یهودی فرانسوی دل می بندد. این شرایط با اتفاقات جنگ جهانی دوم همراه می‌شود و دستگیری و تبعید یهودیان پیش می آید که این موضوع شرایطی تازه را در زندگی آنها به وجود می‌آورد.

در این اثر تلویزیونی مسئله عشق و حضور شخصیت های داستان در یک کلاس مختلط با آزادی عمل زیادی مطرح می شود. البته در دیگر مجموعه های تلویزیونی حتی آثار ایرانی مسئله عشق به تصویر درمی آید، اما اینکه بازیگران زن و مرد در فاصله بسیار نزدیکی با یکدیگر بنشینند یا به وسیله نگاه بتوانند علاقه خود را به یکدیگر تا این اندازه راحت نشان بدهند، تاکنون در سریال های ایرانی مورد استفاده قرار نگرفته بود.



¤ نویسنده: سعید
86/4/16 ساعت 1:52 صبح
نظرات دیگران ()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ