سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کار بیست

کل بازدیدها : 35039 (::) بازدیدهای امروز : 2 (::) بازدیدهای دیروز : 6

[ خانه ::پارسی بلاگ :: پست الکترونیک :: شناسنامه ]

اوقات شرعی

هرگاه آدمی خوراکش را کم کند، درون شپر نور گردد [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

vدرباره خودم v

کار بیست

سعید

vلوگوی وبلاگ v

کار بیست

vلینک دوستان v

حسام سرا
گل آقا
کامپیوتر
ایران برتر
بزرگسالان ممنوع
یه شب مهتاب
دختر پاییزی
تک رز آبی

vلوگوی وبلاگ دوستان v


vمطالب قبلی v

تابستان 1386

vوضعیت من در یاهو v

یــــاهـو

vآهنگ وبلاگ v

vاشتراک در خبرنامه v

 

راز عالم خلسه

خلسه عالمی است بین ماده و غیر ماده . پژوهشگرن متافیزیک می گویند که مغز انسان می تواند امواجی را از خود ساطع کند که فعل و انفعالات داخل مغز را می توان از طریق آن فهمید . یا بعضی ها می توانند امواج مغزی دیگران را از طریق فکر خود دریافت کرده و فکر آنان را بخوانند. برخی دیگر معتقدند که چیزی به نام ماده سیال وجود دارد که واسطه بین روح و جسم است ، در واقع از طریق آن ، روح به جسم دستور می دهد .

برای ورود به عالم خلسه شما نیاز به روش " تله پاتیک " دارید . این روش کار چندان پیچیده ای نیست و شما نیز با کمی تمرکز می توانید به آن دست یابید . وقتی انسان می میرد و یا می خوابد در واقع روح او از بدن توسط خداوند و بدون اراده خارج می شود . البته در مورد خواب این خروج کامل نیست و بعدا دوباره روح هنگام بیداری بازگردانده می شود . در تله پاتی شما می توانید با اراده خود و بطور خود آگاه روح را تا حدی از قفس جسم جدا کنید و چیزهایی را ببینید که در حالت عادی قادر نیستید ببینید.(پس باید نترس و شجاع باشید) . گام های ورود :

آنچه دختران تمایل دارند پسران بدانند

این می تواند احساس خیلی از شماها باشد: خسته شده اید. احساس می کنید که هر کاری که لازم است را برای به دست آوردن زنی بااصالت با ویژگی های ممتاز انجام می دهید اما خانم ها به شما جواب نمی دهند. تصور شما این است که خانم ها معمولاً دنبال مردی کامل هستند که در واقعیت وجود خارجی ندارد.

اما اگر از دوستان دخترتان سؤال کنید، مطمئناً پاسخ دیگری دریافت خواهید کرد. درست است که آنها زیبایی ظاهری، جذابیت و رمانتیک بودن را در مرد ایدآلشان دوست دارند، اما آنقدرها هم که شما فکر میکنید درگیر این مسائل نیستند. اگر میخواهید بدانید واقعاً به چه فکر میکنند، به مطالب زیر توجه کنید.
<**ادامه مطلب...**>


¤ نویسنده: سعید
86/4/16 ساعت 2:6 صبح
نظرات دیگران ()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ